Rejestracja w Archiwum Cyfrowym Połączonych Bibliotek

Ponieważ jesteśmy zobligowani do przestrzegania prawa (w tym również autorskiego), dostęp do zasobów Archiwum Cyfrowego możliwy jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Aby móc korzystać z materiałów archiwalnych, należy uważnie przeczytać regulamin określający zasady korzystania ze strony i dokłądnie wypełnić formularz rejestracyjny. Po rozpatrzeniu zgłoszenia, użytkownik na podany w zgłoszeniu adres email otrzyma decyzję potwierdzającą założenie konta lub informację o odrzuceniu wniosku wraz z uzasadnieniem.

Zakładając konto w Archiwum Cyfrowym Połączonych Bibliotek, użytkownik otrzymuje pełny dostęp do publikowanych na platformie kolekcji cyfrowych oraz narzędzi, pozwalających na wydajną i efektywną pracę nad badanymi materiałami w trybie online.

Pytania związane z zasadami korzystania z Archiwum Cyfrowego Połączonych Bibliotek, należy kierować do administratora strony. Wiele przydatnych informacji znajdą Państwo również w dziale z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Zamknij
Dane identyfikacyjne
*
*
*
Siła hasła
Informacje osobiste
*
*
Dodaj zdjęcie
Informacje naukowe
*
*
Cel prac badawczych
*
*
Media społecznościowe